Medicaid Expansion Opt-Outs and Uncompensated Care cd

Posted in Uncategorized  by admin
November 1st, 2018

Krytycznie, cięcia te wystąpiłyby nawet, gdyby kilka nieubezpieczonych South Carolinians o niskich dochodach uzyskało zasięg. Implikacje tych odkryć wykraczają daleko poza miliony osób o niskich dochodach, nieubezpieczonych, którzy straciliby dostęp do ubezpieczeń, gdyby państwo zrezygnowało z ekspansji Medicaid. W obliczu znacznych redukcji płatności DSH, szpitale mogłyby starać się odzyskać straty poprzez bardziej ograniczoną dostępność nieskompensowanej opieki lub, najprawdopodobniej, poprzez przeniesienie nietrywialnych kosztów na ubezpieczonego prywatnego. Przedstawione tutaj wyniki według stanu na poziomie stanu stanowią wstępne oszacowanie zakresu kosztów, które należałoby przenieść na wszystkich pacjentów w szpitalu w celu uzupełnienia strat w funduszach DSH.
Do tej pory debata na temat ekspansji Medicaid koncentrowała się na potencjalnych oszczędnościach dla państw zainteresowanych finansowaniem 10% kosztów po 2019 roku. Ale bez federalnych zmian w formułach DSH lub pełnej ekspansji w przystępnych cenach dla nieubezpieczonych z dochodami poniżej ubóstwa linii, państwa rezygnujące z ekspansji Medicaid prawdopodobnie pozostawią pokaźny niepokomponowany ciężar opieki dla szpitali. Decyzje dotyczące rozszerzenia Medicaid są zatem trudne, ale powinny być podejmowane po pełnym rozliczeniu skutków podatkowych dla państwa, jego obywateli i świadczeniodawców opieki zdrowotnej.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem.
Author Affiliations
Z Wydziału Medycyny Prewencyjnej, Instytutu Medycyny i Zdrowia Publicznego, Vanderbilt University School of Medicine, Nashville.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Firma doradcza. Które stany zaoszczędzą pieniądze dzięki rozszerzeniu Medicaid przez ACA. (http://www.advisory.com/Daily-Briefing/2012/11/27/Which-states-would-save-money-under-ACA-Medicaid-expansion).

2. Zaktualizowane prognozy dotyczące warunków ubezpieczenia w ustawie o przystępnej cenie. Waszyngton, DC: Biuro Budżetowe Kongresu, 12 marca 2012.

3. Komitet Doradczy ds. Płatności Medicare. Dane z czerwca 2012 r.: Wydatki na opiekę zdrowotną i program Medicare (http://www.medpac.gov/documents/Jun12DataBookEntireReport.pdf).

4. Ustawa o ochronie pacjenta i przystępnej cenie, tytuł III, podtytuł B, część III, sekcja 3133.

5. Kaiser Commission on Medicaid and the Uninsured. Gdzie są dziś państwa. Medicaid i poziom kwalifikowalności CHIP dla dzieci i dorosłych pełnosprawnych. Zaktualizowano lipiec 2012 (http://www.kff.org/medicaid/upload/7993-02.pdf).

Zamknij odniesienia
Artykuły cytowane (11)
Zamknij Cytowanie artykułów
[przypisy: oddział detoksykacyjny, usg poznan, odbudowa zęba koszt ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: odbudowa zęba koszt oddział detoksykacyjny usg poznan