Odszkodowania na rzecz Departamentu Medycyny i jego członków wydziału za nauczanie studentów medycyny i personelu domu

Posted in Uncategorized  by admin
December 4th, 2018

Wysiłki mające na celu kontrolę kosztów opieki zdrowotnej doprowadziły do zwiększenia presji na ośrodki zdrowia akademickiego.1-4 Misja akademickich ośrodków zdrowia obejmuje nauczanie, badania i opiekę kliniczną, a każda z tych działalności ma swoje własne źródła dochodów: nauka od studentów medycyny dla nauczanie, granty i kontrakty na badania oraz refundacje osób trzecich w zakresie usług klinicznych. Ci sami członkowie kadry naukowej często angażują się w dwie lub wszystkie trzy z tych czynności, a granice między nimi są w wielu sytuacjach zacierają się. W związku z tym często nie można przydzielać kosztów do konkretnych działań. Przesunięcie kosztów i subsydiowanie skrośne występują zarówno w ramach działalności dydaktycznej, badawczej i klinicznej, jak i między nimi. Jednym z najważniejszych skutków presji finansowej jest uwypuklenie tych zmian w kosztach i przychodach, a indywidualni lekarze, którzy tworzą kadrę szkoły medycznej i personel szpitala w akademickich ośrodkach zdrowia, znajdują się pod wpływem instytucjonalnych wysiłków na rzecz identyfikacji i uzasadnienia każdego przydziału środków budżetowych. , w szczególności te, które są postrzegane jako subsydia krzyżowe. Mniej uwagi poświęca się usługom świadczonym przez tych lekarzy, które generalnie nie są refundowane, np. Nauczaniu studentów medycyny i członkom personelu. W naszej instytucji wszyscy członkowie wydziału mają obecnie przyczynić się do nauczania studentów medycyny i personelu domu. Członkowie wydziału mają również generować całość lub większość swojej pensji za pośrednictwem badań lub działań klinicznych. Jednak w czasie, gdy zapłata za większość usług lekarzy jest stała lub spada6, a dotacje na badania stały się trudniejsze do zdobycia, 7-9 wykładowców może być mniej chętnych niż w przeszłości do poświęcenia czasu na nauczanie bez bezpośredniego zwrotu kosztów.
Przeanalizowaliśmy liczbę godzin spędzonych na nauczaniu przez wydział wydziału medycyny w jednym akademickim ośrodku zdrowia w celu ilościowego określenia tego wkładu. Zajęliśmy się trzema konkretnymi kwestiami. Po pierwsze, czy ten wkład został wniesiony przez ograniczoną liczbę osób, które zrobiły dużą ilość nauczania, czy nauczanie rozprzestrzeniło się szeroko i mniej lub bardziej równomiernie. Po drugie, w jakim stopniu wahania w ilości czasu poświęcanego na nauczanie związane były z czynnikami takimi jak płeć, podział podspecjalizmu, stopień, lata od ukończenia szkoły medycznej i rodzaj wizyty (klinicznej lub badawczej). Po trzecie, w jakim stopniu lekarze rekompensowali swoje działania dydaktyczne.
Metody
Lista wszystkich działań dydaktycznych na rok akademicki trwający od lipca 1992 r. Do 30 czerwca 1993 r. Została wygenerowana na podstawie danych Departamentu Medycyny w Columbia-Presbyterian Medical Center. Działania, które łączyły służbę kliniczną i nauczanie, takie jak służenie jako lekarz prowadzący na oddziale, zostały w pełni zaliczone jako czas nauczania. Wykluczono działania dydaktyczne skierowane wyłącznie do stypendystów (np. Nadzór procedur endoskopowych lub laboratorium elektrofizjologicznego) lub studentów studiów podyplomowych i zajęcia bez elementów dydaktycznych, takich jak opieka nad pacjentami w klinikach podspecjalistycznych; zajęcia dydaktyczne, za które członkowie wydziału są opłacani oprócz ich pensji, takie jak roczny kurs rady wydziału, również zostały wykluczone
[hasła pokrewne: żyj chwilą po angielsku, stomatologia mikroskopowa łódź, badanie moczu cennik ]

Tags: , ,

Leave a Reply

Powiązane tematy z artykułem: badanie moczu cennik stomatologia mikroskopowa łódź żyj chwilą po angielsku